Dieta Dukan-Etapa 4: Faza de Stabilizare

Home » Dieta Dukan-Etapa 4: Faza de Stabilizare

Felicitari, ati ajuns la faza de stabilizare! Pe langa faptul ca ati reusit sa ajungeti la greutatea dorita, ati rezistat tentatiilor o perioada lunga de timp, trecand prin etapele de atac, croaziera si consolidare.



Chiar daca riscurile ca organismul dvs sa incerce sa castige in greutate acum sunt destul de mici, sunt sanse destul de mari ca in mintea celor care au slabit sa se instaureze ideea ca pot manca absolut orice, indiferent de cantitati.

Durata fazei de stabilizare

Sus


Lucrurile nu stau tocmai asa, insa, in conditiile in care faza de stabilizare va include un set de reguli care nu au rolul de a va constrange, ci mai degraba acela de a va ghida zi de zi, astfel incat sa aveti un stil de viata sanatos. Asadar, faza de stabilizare nu se intinde pe o perioada de timp limitata.

Alimente permise

Sus


Regulile de respectat in faza de stabilizare nu sunt tocmai greu de tinut, in masura in care puteti consuma aproape tot ce doriti timp de sase zile pe saptamana, cu mentiunea ca zilele de joi vor fi dedicate cu precadere consumului de proteine pure.

Desi dr. Dukan insista ca ziua de proteine pure sa fie joia, va puteti alege la fel de bine o alta zi mai convenabila, pentru ca mai apoi sa ramana batuta in cuie. Incercati, deci, sa nu mutati aceasta zi de la o saptamana la alta.

Alte sfaturi

Sus


  • Ca si in cadrul celorlalte etape, in faza de stabilizare nu trebuie sa va transformati brusc intr-un atlet pentru a va mentine in forma. Este suficient sa urmati cateva exercitii simple, deprinse deja in timpul fazelor de scadere in greutate.
  • Daca nu va numarati printre persoanele amatoare de sport, atunci va puteti plimba prin oras, la fel de bine. Sau, de ce nu, renuntati la lift si folositi scarile.
  • Nu ocupati scaunul ramas liber in mijlocul de transport, alegand sa stati in picioare. Si alte asemenea trucuri impotriva sedentarismului, care va vor mentine tonusul la cote ridicate.
  • In acelasi timp, ar fi bine sa ramanem la produse mai usoare (light) si sa mancam branzeturi ocazional. Prea multe grasimi nu sunt bune pentru organism si pentru inima, in mod special. Produsele cu un continut redus de zahar, desi sunt o alta poveste (complicata, de altfel), nu au darul de a combate poftele.
  • Conform unor studii efectuate recent, indulcitorii artificiali nu ne ajuta prea mult, avand in vedere ca organismul depisteaza automat aceste zaharuri artificiale. Cu toate acestea, in cantitati mici, cum ar fi bauturile dietetice, guma de mestecat fara zahar etc., acestea sunt permise.
  • Faceti-va timp pentru a lua masa in tihna. Nu va grabiti. In acest mod va veti simti satul la timpul potrivit, si nu dupa cateva minute dupa masa, cand deja incepe sa va doara stomacul de la cantitatea de alimente ingerate.
  • Beti un pahar cu apa cu 15 minute inainte de masa. Astfel, senzatia de satietate se va instala mai rapid.
  • In cazul in care veti lua cateva kilograme in plus, este momentul ca ziua de proteine sa se dubleze si astfel veti reveni in cel mai scurt timp la greutatea cu care v-ati obisnuit deja, dupa ce ati trecut in prealabil de fazele de atac, croaziera si consolidare.

Mancati tarate de ovaz zilnic

Sus


De ce? Pentru ca, in primul si in primul rand, ajuta digestia, iar amestecate cu alte produse alimentare, reduce cantitatea de calorii absorbite. De asemenea, se umfla in stomac, astfel incat va simtiti satul pentru mai mult timp. Urmand acest sfat, nu veti mai avea pofte pe parcursul zilei si, in consecinta, veti manca mai putin.

Plan Alimentar pentru faza de stabilizare

Sus


In incheiere, venim in intampinarea dvs cu cateva retete usoare, adevarate delicatese. Pofta buna si nu uitati sa ramaneti slabi!

faza de stabilizareZiua 1 :

  • Mic dejun : O cana de cafea cu lapte degresat, omleta cu sunca
  • Gustare: 2 mere
  • Pranz: Supa de pui + friptura vitel cu garnitura
  • Gustare: un iaurt + tarate de ovaz
  • Cina: Saramura de crap.

Ziua 2 :

  • Mic dejun: o ceasca de cafea sau ceai
  • Gustare: o banana
  • Pranz: mancare de fasole verde cu piept de pui
  • Gustare: iaurt + tarate de ovaz
  • Cina: Chiftelute de pui marinate

Ziua 3 :

  • Mic dejun: cafea (sau ceai) + un doua oua fierte
  • Gustare: Biscuiti Dukan
  • Pranz: pastrav la cuptor cu zeama de lamaie + garnitura
  • Gustare : iaurt cu goji si tarate de ovaz
  • Cina : Cioarba de perisoare

Ziua 4 :

  • Mic dejun: cafea + omleta cu sunca degresata
  • Pranz: Cocktail de fructe de mare
  • Gustare: crema de branza degresata cu o felie de sunca
  • Cina: piept de pui la gratar cu busuioc

Ziua 5 :

  • Mic dejun: cafea+ crema de branza + sunca de praga
  • Pranz: supa de legume + friptura din piept de curcan cu garnitura
  • Gustare: fructe de sezon
  • Cina: Somon afumat cu garnitura



One Response to Dieta Dukan-Etapa 4: Faza de Stabilizare

  1. VASILESCU MARIA-MIHAELA noiembrie 10, 2016 at 9:55 pm

    sunt fericita ca am slabit 18kg in trei luni,nu spun cat de greu mi-a fost ptr ca sunt o gurmanda,am renutat la tot ceea ce era nepermis cu moivatia sa slabesc am avut vointa si am in continuare sa merg mai departe,sa stiu sa mananc sanatos,putin si des si ce este permis in dieta!acum dupa 3luni imi este usor sa merg mai departe m-am autoeducat dar este necesara vointa si constientizarea,va spun nici un medicament sau prostii din reclame nu sabeste ca dietaDukan!incercati si va veti convinge ca am dreptate,nu trisati in dieta ca este pacat de efort si aveti nervii puternici ca va va da de furca aceasta dieta!SE MERITA!VA PUP SI MULT SUCCES!

    Răspunde

Lasă un răspuns